Predstavljamo Vendetta di Juka (#N Kru) - Uradi sam! ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Monday, March 19, 2012

Predstavljamo Vendetta di Juka (#N Kru) - Uradi sam!

Vendetta di Juka

Beat: Dusan Jankovic- Dule Bamboocha
Mix: Marko Lukic- Getone
MC: Dragan Savic- Vendetta di Juka
Studio: MojZvuk


Lyrics: 
Jeftin bordel ponoc, jarki fenjer crveni
zene na prodaju za svezanj debeli
bludne radnje fetishi, tvoj vlazni san
ponekad je bolje da uradis to sam.



sasvim obican dan obican izlazak u grad
u kafani sa ortakom votka se ispijala
zazeljeli se voca kada smo se napili
iz kafane put nas ponio u Vrt zabranjeni

za taxi 300 dindzi driveru sam dao kusur
moglo mi se jer se nije davalo za ufur
unutra moral kandise na sapun jeftini
zene Crne, plave, vitke, buce kakvih pozelis

Svaka svoju cijenu ima da zadovolji i
Uradice te buraz kako ti je po volji
Ti samo pljuni kintu, Svoj tip zene odvoji.
ali Prvo u separe neku pricu otpocni

Mozel pice za djevojke kelner prisao
reci sa balkasnkom sujetom zar bi se igrao
nije beg cicija, samo jednom zivimo
Iako su dame kurve, Dzentlmenski furamo




u dzep mi svotu novca ortak stavio, kaze
eo nek se nadje ako bi da povalis
Pazario sam dobro i nisam se cjenkao
pa u magli dima s osmjehom je nestao

A ova samnom vrpolji se, dirala bi kobasa
Ponudjen sam i sa pola sata gratisa
Rekoh: nemam frke jebao sam prije neki dan
ne moram po svaku cijenu, radije cu sam

za tih 8 se soma ljubav ne kupuje
a ni bogzna kakav sex, zar da tripujem
triper, hepatitis A, B, c
ne daj boze vaskice il HIV

konta da sam reper uzela da likuje
zapamticu tvoje ime satro, dzep mi miluje
ne nadaj se tome keshu, necu da ti dam bam
rekao sam ljupka lady RADIJE bih SAM da



furaj dalje vidis da te gleda pavijan
ne zanima me odakle si, kako placas stan.
Cinicno se nasmija, pa ledja okrenu
umjesto da shipu kitu, ode na sipku

oko sipke savija se, svuda lete krpice
Nagom tijelu bas lijepo stoje crne stiklice,
Al uz to krenu neka pjesma rekoh Boze sacuvaj,
Akustika mi pokvari za oci dozivljaj,

jeste da si lijepa zgodna i gipka za 10
Ali za kraj dana bila bi los desert,
iz mraka ko avet izlazi i bradu ceska
ortak ubrao sam ovu, bas mi je bio merak

Aj palimo na dorucak, vec je svanulo
na po Jednu kafu tursku, pa kupatilo.
pamtim grad toga jutra, sav je mirisao
EXIT 2 soma 9 s tvrdjave odzvanjao

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates