Spale feat. Sava - Crna strana belog grada (prod. by Da Daz) ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Saturday, March 10, 2012

Spale feat. Sava - Crna strana belog grada (prod. by Da Daz)

Nova stvar Srpske Rap scene! 

produced by: Da Daz;
recording, mix, master: Bladde Production Studio;
cover: Veselin Dišovski Diš;

Spale:
http://www.facebook.com/spaleofficial
http://www.facebook.com/pages/Spale/218834204794625

Sava:
http://www.facebook.com/savabgd

Da Daz:
http://www.facebook.com/dalibor.d.popovic

Bladde Production Studio:
http://www.facebook.com/bladde

Veselin Dišovski Diš:
http://www.facebook.com/VeselinDisovski

TEKST:

REFREN: SPALE & SAVA:
Crna strana belog grada,
zuto, koka, ekser, trava
mrznja, zavist, novac, slava,
lopov, lazov, olos, bagra
providna fasada, gluma, maskarada
igra i plejada, Armani, Guci, Prada
s'druge strane platna, minimalna plata
beda, bolest, patnja, posledice rata

SPALE: Kad bili smo mali bili smo isti ziveli smo isto postovo se princip
Sad hoce lovu nece da se muce pa bleje u kraju I da sede kod kuce
Nece da rade od jutra do mraka nece da ustaju teska im sljaka
Jebes ga buraz ne ide tako imaces kes al nikako lako
Ucene prevare to ti je realnost gadosti ljudi prezir I pakost
Nemoj da se cudis sto takvi su ljudi ako ti brat noz zabije u grudi
100 ljudi 100 cudi pametan budi budi prvi I ciste krvi
Oprezan budi skim provodis noci ne biraju sredstvo na putu do moci
Dugovi lome kamata raste nema lake love to nece da shvate
Zivot na ler kad prazan je dzep pogresno skretanje pogresan smer
Pogresan princip sada ih vodi pogresno sranje sad je u modi
To crna je strana bg-a mog belog grada mrznja zavist pederska parada

SAVA: Rodjen na betonu, trcao po vodu
posle tekme starijima kupovao kolu
ucio skolu, upijao svaku foru
celo detinjstvo proteklo mi je u bolu
secanja bodu, prate me u stopu
zivot me je isisao kao bombonu
isao na sport, prezirao drogu
jer su mnogi drugovi otisli na dopu
klinci se gudriraju, sa droge se ne skidaju
svakodnevno piju, stalno granje siju, sami se ubijaju
klinke se vec kurvaju, od seksa se rasturaju
spavaju sa svakim, ko im pice plati, nevinost ne cuvaju
propadaju deca, predsednik mi glumi sveca
sve je vise mladih ljudi koji leze ispod venca
kockaju se, biju, zive brzo, nose giju
beze kada vide riju, zivot gorak kao limun, aha...

REFREN.

SAVA: Beogradski sljam, lova, drolje, kola, stan
kaljav obraz, prljav dlan, djubre, ljiga, prevarant
rizikujes, prodas gram, namesti te narkoman
padnes, gulis mardelj mlad, shvatas li me brate sad
svaki manipulant te obmanjuje
broj drugova vremenom se smanjuje
da li izvaljujes, svako ispaljuje
svaka skola u zivotu se naplacuje
zato sahranjujem lazne drugove
hocu svoje pare, ne prastam te dugove
zavrcem udove, udaram kukove
kada ljudi hoce sa mnom da kubure, bre
teraju me gadovi da postanem okrutan
gradim reputaciju i ne smem da se obrukam
ulica slusa, ulica posmatra
zato bas nikome ne dajem oprostaj
ne volim rat, ali ga vodim
nekad se krijem, nekada lovim
nekada bijem, samaram i lomim
jer kad si dobar ljudi postaju sve gori...

SPALE: Problemi nas muce svima je tesko ja resim ih u glavi gde je I mesto
Bilo je dana kad bio sam sjeban bilo je dana kad nikom nisam vredan
Bio je slucaj da bio sam kada od besa bi zapalio stan
Za neuspeh krivio uvek samo sebe ne divljam na druge ljude oko mene
Poznata prica da kada je frka nema ortaka nema ni druga
Rastu problemi moral je pao gde je ortak sto ruku bi ti dao
Nisi ni sanjao da nemas ortaka kad sranje vreba da izleti iz mraka
Gledaju sa strane svi su mudraci ali na muci se poznaju junaci
Mrznja ih ubija ljubomora kida brzo nestaje ko da namrlja se spida
Sve su to picke I crne strane grada takve ne pere ni dunav I sava
Mozes da me volis mozes da me mrzis ja znam da cu da izdrzim
Poucen primerom pokojnih ortaka postajem lukav bas kao shakal

REFREN.

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates