BVANA - DRZAVA 'OCE DA ME UBIJE [VIDEO/LYRICS] ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Monday, April 30, 2012

BVANA - DRZAVA 'OCE DA ME UBIJE [VIDEO/LYRICS]


Poznati srpski reper, poslije spota za stvar "Crno vs Belo" preslušajte novu stvar i video pod nazivom "Država 'oce da me ubije"



produkcija SIMA FILM

kamera / Djordje Druzetic
asistent kamere / Radoje Radovic
rezija / Radoje Jacevic

proizvodnja 2012.


Tekst:
crveno plavo belo i dvoglav orao o ovom ne bi prichao kada ne bi morao krvoprolice rat genocid i prevara upisani u stranice ustava i zakona narod umno zatrovan al koga bole briga lakshe je upravljati gomilom bolida gospodine predsedniche objasni mi molim te kako u ovoj zemlji nema mesta za mozgove de su ti struchnjaci sve nam je u kurcu prodali ste sve sho valja a i dalje smo u dugu tolko smo sranje da ne mogu da me teshe chak nam je i rs nastavak net adrese novi sistem je kao dete defekt vodjen zaradom u stilu shtapa i shargarepe samo chekam zakon da zabrani mi pesme kad vec radio i tv da ih pusti ne sme

ref:
dobrodoshli u republiku srbiju ili ce da vas opljachkaju il ce da vas ubiju ne stignesh da trepnesh a vec prosho brzi voz 4 slova s srbi sjebani su skroz dobrodoshli u republiku srbiju ili ce da vas opljachkaju il ce da vas ubiju jer kesh je setinja a moc je bog 4 slova s srbi sjebani su skroz

zavadi pa vladaj nakradi se pa paljba al ne zavlachi mafiju bice atentata izuzev toga zhivish poput kralja samo stavish potpis a drzhava sve placa meni posle trazhish da platim toj drzhavi evo srednjeg prsta i tebi i tvojoj upravi sho ne mozh nishta izgradi a da se ne ugradi jedino sho raste su nezaposlenost dugovi i da spurnjam kilo granja ne mogu se ne uzbudim od vas su bili bolji chak i partijski drugovi al jebesh to ovde odavno nema chasti ovde brat brata gleda kako ce da skrati narod gladuje peder se raduje pop vozi bentlija jer bog mu tako nalazhe vostani serbijo i pochivaj u miru ustanite molim vas za nashu novu himnu

ref...

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates