Gane RImatore - Reci riječi Rijeci (Official video) 2012 ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Monday, April 16, 2012

Gane RImatore - Reci riječi Rijeci (Official video) 2012

Predstavljamo vam spot za pjesmu "Riječi riječi Rijeci" 
Gane RImatore je ovu pjesmu napisao iz ljubavi prema voljenom gradu i klubu. HNK klub Rijeka mu je izašao u susret, jer su dozvolili snimanje spota na stadionu.

Sve u svemu riječi su suvišne, preslušajte pjesmu, pregledajte spot, ako vam se svidi download možete naći ispod videa!

Produkcija spota: Studijo za Sirotinju
Produkcija pjesme: Stac & Sonny Picasso (Fat Beat - Karlovac)


Lyrics:
Navučen na bijelo ali to je boja dresa
Rijeka, Kantrida, prvaka je adresa
Najbolji navijači najboljeg grada
Španjolci su kopije, jedna je Armada

Znana škvadra, kad se pod grote tisuće ljudi slije
Cijeli grad se užari (Vojko upali klime)
Uvijek u điru Forza Fiume na zapadnom krilu
Dišemo za Rijeku pjevam himnu kroz zavjesu dimnu

Naša su srca, plavo-bijela
A plavi i bili su nam glavna jela
Od malih nogu bijeli, tu nema fuša
Nikad mjenjo vjernost klubovima ko prodana duša

Vrijedni vašeg poštovanja i naklona
Znaj ovdje od nas nema jačeg zakona
Baklje i zastave, postaje vruće jer
Sa Zapada grmi (Forza Fiume hej!)

Ref:
I mom životu sjaj, i srcu otkucaj
Ako te netko voli znaj to sam onda ja

I mom životu sjaj, i srcu otkucaj
Ako te netko voli znaj to sam onda ja

Hoću RI (rime sad za tebe redam)
JE (jednoj boji uvijek predan)
KA (kad sam s tobom ja sam sretan)
Rijeka, Rijeka !

I mom životu sjaj, i srcu otkucaj
Ako te netko voli znaj to sam onda ja.

Vers 2:

Rijeko mili grade daj poteci travnjakom
Navijamo za tebe ajmo cijeli stadion
Rivali, ovo je Rijeka ako ste htjeli znat
Ako niste tražite spas, kad dođe bijeli vlak

I kada pođe po zlu, i kad bude stresa
Ti samo bolje igraj ova ljubav neće prestat
Deri Rijeko cijelim vijekom daj da slavimo
Trofej ćopimo točku na RI da stavimo

Jedan nula semafor svijetli prva iskra frca
I tako stalno kad se lopta u mreži zakoprca
Ne priznajem zakon suca neću ležat niti klečat
Nikom sada tu ne treba novi slučaj Krečak

Treba zabit jedan više bit brži i bolji
Svoju sudbinu svako sam drži i kroji
Nek se Osijek ne ponovi kreni od tog mota
Nogomet u Rijeci bio i osto je način života !

Ref:
I mom životu sjaj, i srcu otkucaj
Ako te netko voli znaj to sam onda ja

I mom životu sjaj,i srcu otkucaj
Ako te netko voli znaj to sam onda ja

Hoću RI (rime sad za tebe redam)
JE (jednoj boji uvijek predan)
KA (kad sam s tobom ja sam sretan)
Rijeka, Rijeka !

I mom životu sjaj, i srcu otkucaj
Ako te netko voli znaj to sam onda ja.


Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates