SAVA feat. DIMA & ANA THE - Dajem rec (Video/Lyrics/Download) ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Wednesday, April 4, 2012

SAVA feat. DIMA & ANA THE - Dajem rec (Video/Lyrics/Download)






Iako je ova pjesma izašla u početkom ove godine (starija je od magazina urbane kulture) jako je vrijedna pomena i naše pažnje...

Ako bi se na tren počeo baviti kritikom pjesme (kao mnoge usijane glave) koje su pokupile svu pamet vezanu za rap i redovno hejtaju Anu ili Savu, mislim da bi mi sa ovom pjesmom doslovno "začepili gubicu" :)


SAVA feat. DIMA & ANA THE - Dajem rec (Official Music HD Video)



Tekst:

Sava:

Zivot ostavljam u tekstu da bih skolovao decu
zato sto ne zelim da ih vidim na mom mestu
prenosim iskustva, pametujem brdo puta
zato sto se vodi bitka oko ljudskih dusa
obrazujem, edukujem, ucim i vaspitavam
svaku svoju lekciju im detaljno prepricavam
govorim da bubaju i pamte svako gradivo
da ne bi radili sve ono sto sam i ja radio
savetujem, pricam, upozoravam i pretim
zato sto ce mladost uzalud da im proleti
vidim sta ih ceka, kraj zivota pre pocetka
vec se cuje povorka i porodicna dreka
smrt ne stedi nikoga, od pravednih do nitkova
uzela je cak i naseg Gospoda Isusa
smrt se smeje svakom, bliza nam je svakim dahom
zato kad god mogu vreme provodim sa majkom
slusam svaki savet, znanje upijam u pamet
kada umrem ostavicu pesme svima u amanet
dacu informacije o stanju nase nacije
iznecu probleme i ozbiljnost situacije
recicu zbog cega smo na dnu kanalizacije
pricacu o strasnoj propasti civilizacije
naslikacu tekstom vizuelne ilustracije
i pisacu do poslednjeg atoma inspiracije
nadahnut od Boga mudrovacu sve do groba
i prosipacu znanje dok me zemlja ne pokopa
dacu dah zivota, izvadicu trun iz oka
svakom kome budem dopreo do bubnih opna
bodricu obolele da svoju bolest pobede
molicu za gresnike da svoj karakter promene
opominjacu popove da spale lazne bogove
zato sto je mnogo osoba pod vlascu sotone

Refren: Ana The:
Hej, ja, saljem ti poruku
ne kradi dane Bogu, donesi odluku
da bices bolji covek, da daces sve od sebe
da svaki novi dan slavices k'o pobedu

A ja, ja dajem rec! bicu tu zauvek, dajem rec!
jer moja pesma zivi, dajem rec!
slusaj me dobro i nauci napamet

Dima:

Zivot me je naterao da se bavim repom
od muka i problema iskustvo sam ja stekao
iz besa poceo da pisem, da bih skinuo teret
nisam tad ni slutio da cu biti reper
kako je prolazilo vreme, sve je teze bilo breme
odlucio da krenem putem kojim moje srce krene
spremao se polako i cekao svoje vreme
onda kad je doslo, ja ga pustio da krene...
ovo sto sad pricam, zelim da se slusa, da se pamti
i da nove generacije kroz zivot prati...
da nauce na greskama i da ih ne ponavljaju
zato sto ne zelim da ih gledam kako stradaju
jer mnogi mladi ljudi na mardelju robijaju
nisu ucili u skoli, poceli da se drogiraju
ne znaju da zarade, vec da otimaju
sve je vise mladih koji valjaju po kraju
prosao sam dosta, mogao sam da budem koman
imam zivotnu pricu tesku kao dramski roman
ne jurim za parama i ne treba mi slava
zato sto je popularnost kurva koja vara
nisam vise pohlepan, odredio sam granice
veruj dosta vredim, ne pricam ti za novcanice
ne srljam kroz zivot, hodam korak po korak
a nekada sam bio veoma brzoplet momak....

Refren: Ana The: (2x)


Download na SoundCloud

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates