Klijent ft. Delfagor - Gubiš Se [2012] ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Saturday, May 19, 2012

Klijent ft. Delfagor - Gubiš Se [2012]



Klijent (Alem Avenir) ft. Delfagor (Slobodan Popović) - Gubiš Se [2012]
Mix and mastering: Alem Avenir aka Klijent
Beat/Instrumental: Obrada - Alem Avenir aka Klijent
Text/Lyrcs: Alem Avenir aka Klijent and Slobodan Popović aka Delfagor
Visual and graphic design: Alem Avenir aka Klijent EFTQM
Studio: Dominicana
Sva prava pridrzana. [2012]

Kontakt:
Klijent FB Profile and official fan page:
https://www.facebook.com/nisamhejtavechustla
https://www.facebook.com/klijentizvanredan
Delfagor FB Profile:
https://www.facebook.com/najslobodniji





Lyrcs:

Klijent Vers1:
Mala... Daj da odemo iz grada daleko,
...Negdje gdje bi TE ucinio sretnom,
gdje bi sve to lose sa betona, ostalo za petama,
i osim TEBE bona, meni vise nista ne treba!

Kada odes... ja sam nesretan bez TEBE,
sve dok opet, negdje ponovo TE ne sretnem,
ja bi okovo sve ledom, sve dok njezno mi ne trepnes,
ja bi prokleo sve redom, kad bi otisla bez mene!

Al opet si otisla, i svejedno briga te,
sto sam noci prosao, uz alkohol i bitange,
pitaj gdje sam bio dok si sa drugima setala,
nisam bio s drugom, bio kuci na tabletama!

Zato mi ne trebas, jer nisam sretan,
cinio sam sve ba mala da budes na vrhu svijeta,
al to je kletva, mislio sam - za tebe postojim,
na kraju svega - za tebe oni su bolji!

Od mene..

REF:
I just get home and then I leave again
It's long ago and far away!

Delfagor Vers2:

Ne mogu lagati da mi nekada ne nedostaješ..
kada ni sebe ne poznajem,samo bih eto da osvaneš
pored..i samo da ostaneš ma koliko da košta me
A ta seta me uvek proda..smer broda menja bez posade
ti si Umela da me nadješ onda kad gubim i sebe i nas.
negde na kraju mog srca,frtalj nade za vezu i strast.
Samo ti si znala da mi tad kada padam vratiš veru i san
.I nekako samo sa tobom sam mog'o da sanjam ćerku i stan.hah
A danas se gubiš tamo tamo,vezana drugim dlanom dlanom.
Jebeni tudjin,drugi te ljubi-tako ja gubim samo
reci mi Zašto ćutiš zlato?je l sve treba da pustim zato=
što tako ti želiš?Jebena kurvo!kako?reci mi kako
zaboraviš sve te reči,zaboraviš sve te dodire.
Verovatno jesam najgori ali volim te.=0D=0A
Nemoj da me okreneš kada shvatiš šta to boli te.
Ne zovi me!

REF:
I just get home and then I leave again
It's long ago and far away!

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates