Lester - SSSR sa Buldožerom i Mićketom ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Monday, May 14, 2012

Lester - SSSR sa Buldožerom i Mićketom




Singl koji najavljuje Lesterov Ep - Potreba za Srećkom, koji će biti dostupan za skidanje
s Trablmejkerovog portala čim pre bude u mogućnosti da ispoštuje menopauze i treće mladosti matorijeh ljudi.
Lester je polovina Demencije(uz Mićketa, dobrog čoveka), na EP-u mu gostuju dva repera i jedna žena.
Bitove je radio Grga iz grupe GBA beatz(u grupi su Grga 1 i Grga 2(dok Grga 1 pije ili se drogira)).
Singl se zove SSSR, koji se trudi da isprati sva politička dešavanja na planeti zemlji i da Kofi Ananu pruži podršku u borbi za ljudska prava i mir u svetu.

Lester - SSSR(Sreta, Srele i Stefa Rokaju) sa Buldožerom i Mićketom


Download:

TEXT:
Rafali su pali pa me mali batali,
uzmi pljugu zapali pa pali da li su ti dali,
pola 'ure torture, kad jure tebe ne žure,
ježe se od moje zure, kure za pandure,
mnogobrojna učenja a minimalna kurčenja,
pertla je veza Lestera i lustera,
na vugli imaš putera, ja znam Babinog Kureta,
Erupcija logo, s Pogonom, preko dupeta,
strahove uteram, brže no Spidi Gonzales,
govor Martin Lutera i lika iz cigan male.
Rep k'o baklave smažem, pa slažem da lajne slažem,
ovo jebeno je draže nego ribe kite da mi traže,
bolje uzmi 'ket gaze, sjeban k'o pojas Gaze,
ne gaziš ti ulice, one tebe gaze,
Buldožere nek se paze Les' je pokid'o lanac,
ne znaš za Kamija, ali, znaš da si stranac,
ja sam ti Balkanac ovako ne kida Amer,
svega dvajes dina do penzije rep za džabe.
Ima rima da bre, ima skila handred,
wow kad sam pikao uvek sam bio anded,
45 Fet, Tox ima van dred,
čujem samo eho kad pitam čiji je grad bre?!

Refren:

Duboko skriveni u Krsni čučimo, MI ZNAJ!
Nisi znao da jebemo, ajde Mile, PRIZNAJ!
Nemoj ovo pokušavat', slušaj i ne DIRAJ!
Stvar o repovanju, reperima velim SISAJ - TEEE,
SISAJ, SISAJ TEEE,
SISAJ, SISAJ TEEE,
SISAJ, SISAJ, SISAJ TE, TE.

Buldožer(ne zvao se ja Milisav):

Buldožer retard, Lester defektan,
merka me neka lepa ženka iz mesta,
odlazim do nje kad, napolju ferka,
deset na jedan? Baš fer kad,
u šanku je bila u wc-u jebena
na stolu nevina na podu jebena,
na krovu je snega, u nosu je snega,
u fonu je Brena, na wall-u je Dženan!
Na moru je sela na pola moga sela,
na vernost se klela u oku joj sperma,
golu je gledam, al' bio sam zemlja,
eksa litar džeka, jedan ekstaziii,
gledaju me čudno meštaniii,
opkoljen sam k'o bengaz iii
ekipa 'oće da me gaziii,
(swag, swag) swaga miii,
Nisam kriv šta me gledaš tiii,
rece mi div, faca bleda miii!
sad furam štaku u nošu kenjam iii
u Krsni više nikad neću jebatiii,
i tako sam u Krsni doživeo debakl,
i prodao sam štaku da bi pazario štaku, jo JO!

Mićke(Miča zmija, s dredovima, dobar čovek):

Miča je ušao u studio u ubio!
(wooow, uuu,ooo! OPA MILE, MIKI, AAAAA, JO, JA, ON, ONAAA KURVAAA!!!)
BACI IM SAD STROFU:
No sikiriki Miki, po liriki vam dam,
zvekete, zvekete, flip kik ko Van Dam!
Bam, Bam, Bam, Leka, Leka, Leka,
nijedna apoteka za Eufrata nema leka.
Duboko skriven je Lester u Beograad,
pobeg'o iz Krsne jer ga juri Joca Amsterdaam,
dok u Pablu nekom liku on je valj'o beo gram,
naiš'o je Buldožer i ukrao mu amstela.
Ja sam ti šiškiriškiJo,
Došao je Buldožer i rekao JO,
moramo odavde da bežiMO,
a sve ćemo na Lestera da svaliMO,
dok svi reperi slušate ovu pesmu,
Lester se nalazi u Marčelovom bekstvu,
sada ga svi jure, k'o nekada Legiju,
ova strofa je zahtev da ga ne bijuuu!

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates