Provera Mikrofona: PREMIJERA: L2K ft. Sajsi – Džesika ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Wednesday, May 30, 2012

Provera Mikrofona: PREMIJERA: L2K ft. Sajsi – Džesika




Teaser



Vokali:Ivana Rašić, Tijana Rašić, Slobodan Stojičić
Tekst:Slobodan Stojičić
Studio:Plava kuća – Beograd
Bass Gitara:Ivan Mihajlović
Instrumental: L2K(Vladislav Stojičić, Slobodan Stojičić)
Muzička produkcija: Ivan Mihajlović




Glumili: Jelena Mitić, Ivana Anđelković, Jovana Janković, Dragana Stojković, Tijana Rašić, Ivana Rašić, Slobodan Stojičić
Fotografija: Jelena Mitić


Snimali: Miloš Andrejević, Boris Prpić, Jelena Mitić, Stefan Mitić, Lazar Tomić, Slobodan Stojičić
Produkcija: Konstruktivna reakcija – Reaktor®


MP3 DOWNLOAD:


Text:
Bilo je vreme baš posle večere, to jest, bilo bi vreme da sam imao šta jesti.
To je ta noć, kada sam te upoznao, bio je mrak i ništa nisam video.
Rekla si da sam za svet samo neko, a za nekog celi svet;
uhvatila si me za ruku i povela u svet, “rekla da si lep“.

Pričala si mi o čoveku i društvu,
i da treba menjam sebe kao Niče Zaratustru,
“jer, čovek je pohlepan i voli da otima
i ide za instinktom kao životinja“,
i da je novac uzročnik svih jadi…
baš joj se gadi šta od ljudi pravi!

“Previše mislimo, a osećamo premalo,
cinični smo – to ne bi tako trebalo.
Hiljade godina evolucije,
čovek je paganin i voli da muči se”.
Rekla si više volim sebe nego tebe,
“Taj nametnuti egoizam izbaci iz sebe!”

Ona svakom kaže “Hvala”, protagonistkinja moja mala,
Džesika se zvala i ljubav mi je dala.

Pričala mi je o njenim idealima,
o podjednako važnim velikim i malim stvarima,
o Zeitgeist ideji i Okupi pokretu,
o simbolici Vendete i internet preokretu.
Vlada se nihilističkim načelima
i hrani se vegeterijanskim jelima.
Citirala je Manifest, Bakunjina i Antića,
Mešu, Orvela, Prudona i Andrića.

Omiljena knjiga joj je, kaže, “Vaskrsenje”
i uopšte je ne pogađa šta kaže javno mnjenje.
Ona je Bog i Bog je oko nje
i, “šta će mi pagani da me prosvetle?”

Ona svakom kaže “Hvala”, protagonistkinja moja mala,
Džesika se zvala i ljubav mi je dala.

Za nju je život igralište ili ništa,
a za sebe smatra da je Anarhista.
Uvek gleda suštinu, a ne formu,
i sa objektivnim mislima kreće u borbu.

Sreća je za nju vrednost konstantna,
ona je divna, lepa, nonšalantna.
“Zvezdano nebo nada mnom,
moralno načelo u meni“, to je ona…

Ona svakom kaže “Hvala”, protagonistkinja moja mala,
Džesika se zvala i ljubav mi je dala.

A ja… ja sam samo bio gladan!
Eeee… moja Džesika!

***



Preuzeto sa:

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates