Predstavljamo: Priki (intervju) ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Wednesday, August 8, 2012

Predstavljamo: Priki (intervju)


Haris Rahmanović, poznatiji kao "Priki" je mladi bihaćki umjetnik, koji laganim koracima ide prema vrhu balkanske hip-hop scene, gdje mnogi smatraju da mu je tamo i mjesto. Naime, u posljednih nekoliko godina, Priki je zablistao svojim konstantnim radom i kvalitetom koji je bukvalno postao zaštitni znak bihaćke scene kao i užeg regiona. Talenat ovog mladog umjetnika je zaista neosporan, tako da smo napravili jedan kratak intervju sa "Prikijem", između ostalog i zbog nadolazećeg albuma, kao i mixtape-a "Koraci u Nebo" o kojem se već uveliko priča. Pomenuti intervju, možete pročitati u nastavku.

M.U.K: Kako si počeo da se baviš muzikom?

Priki: Ma slučajno, sasvim slučajno sam se počeo baviti muzikom. Prvo sam se počeo zezati na tuđe instrumentale, i u jednom ludom momentu sam tražio srednju školu bez matematike. Na svu sreću, jedina škola bez matematike je bila "Umjetnička muzička škola", i to je bilo to. Sve kasnije je samo istorija.

M.U.K: Da li se sjećaš svog prvog ulaska u studio, i snimanja prve stvari?

Priki: Naravno, samo što su moje prve snimljene pjesme snimane kod mene u kući, tako da sam prošle godine tek prvi put ušao u pravi studio, "profi studio". To je bio kaos, izgubio sam se totalno, ko' da si ušao u "NASA" studio. A što se tiče prve snimljene pjesme, to je snimano na diktafon, ono što imaju novonari kad snimaju intervju. To je bio kaos, tu moraš sve na "keca", a nas je bilo 5 u grupi, gdje uvijek neko fula tekst i kao "ajmo sve ponovno". Sad kad se toga sjetim, vrištim od smijeha.

M.U.K: Tvoja inspiracija, kako je pronalaziš?

Priki: Moja inspiracija je sloboda. Mislim da za te kreativne stvari ne postoji radno vrijeme, jer se to uvjek slučajno desi. Ovo govorim zato što sam ja konstantno u studiju, tamo često jedem i pijem jer želim da mi se pjesma desi spontano u nekom ludom momentu kad nemaš osjećaj za vrijeme i prostor. Cijeli album od Magic Sone-a smo uradili na taj fazon. Ekipa u studiju, cijeli dan visimo dole i desi se neka pjesma.

M.U.K: Uspješna suradnja sa Magic Sone-om je jako primjetna u zadnjih nekoliko mjeseci, recite nam nešto o tome?

Priki: Pa eto, već sam nešto rekao o tome u prethodnom odgovoru. To je vrijeme koje ću pamtiti do kraja života. Jedna zdrava atmosfera u krugu divnih ljudi, u krugu jako pozitivnih ljudi, tako da je to zapravo jedan divan period mog života.


M.U.K: Poznato je takođe da Magic sprema album, koji se nalazi u vašoj produkciji?

Priki: Da, sve što ćete čuti na albumu sam ustvari ja producirao u kombinaciji sa Magicom. Na albumu se nalazi 9 pjesama koje su sve osim klasičnog hip-hopa. Nekako smo na ovom albumu htjeli malo proširiti vidike hip-hop muzike, jer lagano postaje monotono ovo što se dešava na domaćoj sceni. Svi zvuče isto, svi isto repaju, svi imaju isti flow, iste teme, u kratko "kloniraju" jedni druge. Ja mislim da će se ovaj album pamtiti dok je scene i hip-hop muzike na ovim prostorima. Ovo je nešto što će klincima za 10 godina biti ono što je nama sada "Tram11", "Bolesna braća", "VIP" i slično.

M.U.K: Današnja hip-hop scena je prilično "urušena" na našim prostorima, kako gledaš na tu situaciju?

Priki: Dosadno je totalno, nema tu različitih stilova pa da nekog možeš po stilu prepoznati ili zapamtiti.  Zavladala je neka era mržnje, pljuvanja, podsmijavanja i sličnih stvari. Mnogi novi klinci koji ulaze u hip-hop kulturu nisu informisani o tome da je jedna od najstarijih hip-hop parola zapravo "Peace & love". Odvratno je da sve države svijeta imaju hip-hop scenu i podržavaju se, a mi nemamo upravo zbog kontra razloga. Mislim da se trebamo držati zajedno, jer nas ima jako malo je*o te.

M.U.K: Uskoro se očekuje izlazak vešeg mixtape-a "Koraci u Nebo", možemo li očekivati neke nove suradnje na istom?

Priki: Pa evo, to je malo u zastoju jer sam se više fokusirao na moj prvi oficijalni album koji izlazi za "Menart" izdavačku kuću. Na mixtape-u će biti svakakvih suradnji i svakakvih kombinacija. Pretežno će biti hip-hop priča, ali će i dalje biti koketiranja sa svakakvom muzikom, jer to sam ja.

M.U.K: Mixtape ili album, šta je prvo?

Priki: E sad ne znam da li će taj mixtape biti prije ili poslije albuma. Ako sve bude po planu album bi trebao izaći u septembru, eventulano oktobru ove godine. Kako god, imam viška pjesama koje neće ići na album a svejedno su dobre, tako da one idu na mixtape 100%. Evo sad sam izbacio spot za pjesmu sa mixtape-a, zove se "Pare i ljubav", možete provjeriti na youtube-u.


M.U.K: Šta bi preporučio mladim izvođačima, koji miješaju turbo folk sa hip-hop muzikom, a znamo da to postaje svakodnevnica naše scene?

Priki: Ne znam šta bi tu mogao pametno reći. Tu se već sve zna, i mislim da to što se dešava nije nikako zdravo za neke nove generacije. Možda je to samo jedna od muzičkih faza koja će proći kao i sva trendovska muzika.

M.U.K: Neki novi projekti u skorijoj budućnosti, eksluzivno za naš magazin?

Priki: Prvi bosanski "Lounge" imam u planu, već smo nešto pravili ja i moj prijatelj Jasmin. Možete provjeriti na netu pod nazivom "Katilly", mix tambure i klavira gdje ja sviram klavir. To je divno.


M.U.K: Hvala na ugodnom razgovoru, želimo vam uspješan nastavak karijere.

Priki: Ljubav za sve, Priki vas puno voli.

Razgovor vodio: Alen Agić


Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates