PREDSTAVLJAMO: "STAK" - film o grafitima ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Thursday, August 16, 2012

PREDSTAVLJAMO: "STAK" - film o grafitima


"STAK", je srpski film o hip-hop kulturi, preciznije grafitima, koji je mladi šesnaestogodišnji zrenjaninac Kosta Jokić snimao tri pune godine u nekoliko gradova Srbije, uključujući i Zrenjanin. Autor filma, nije želio samo da prikaže svoje radove, već i da približi gledaocima kako zapravo izgleda "svijet grafita".

"U filmu se mogu vidjeti grafiti koje sam crtao po cijeloj Srbiji. Obišao sam nekih desetak gradova i crtao u njima. Filmom ne želim samo da prestavim svoje radove, pogotovo ne želim da prestavim sebe kao nekakvog 'izuzetnog crtača', nego jednostavno da pokažem da uz malo rada i volje može da se uradi nešto zanimljivo. Uz mene su tokom svih putovanja bili Aleksa Čolović i Marko Šipka, koji su snimali moja crtanja i koji su, bez obzira što su amateri u snimanju, dali sve od sebe da to izgleda onako kako smo i zamislili. U realizaciju filma ušao sam sa mnogo entuzijazma, u namjeri da se grafiti promovišu kao vrsta umjetnosti. Muziku za igrane djelove u filmu radio je Vladimir Ječmenica." - izjavio je autor filma, Kosta Jokić.


Ideja za film, kako kaže Kosta, nastala je spontano, kada je prije par godina počeo da se bavi crtanjem grafita. U filmu se najviše pojavljuje domaća rap muzika, kao i nekoliko stranih pjesama.

"Lično, namjeravam da se opredjelim za montažu. Premijera filma biće u oktobru u Zrenjaninu, tako da će prvo moji sugrađani, a kasnije naravno i gledaoci drugih gradova, moći da vide kako napušteni vagoni, sivi zidovi ispod nadvožnjaka, naruženi raznoraznim, već iskidanim i izbledelim plakatima, dobijaju boju, kako počinju da žive" - dodao je Kosta.

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates