Dextor-Svako ima svoju Marinu ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Wednesday, September 26, 2012

Dextor-Svako ima svoju Marinu


Slušajuči beatove na tjubu, Dextor je naletio na beat koji ga je inspirisao da napiše ovu pjesmu. Kako sam kaže pjesma je čisto ispucavanje emocija. Preslušajte i ako vam se sviđa downloadujte je ovdje!




Kontakt Dextor:

Text:

Sreća je nešto što biram unaprijed
već sam odlučio šta da joj kažem
bacim kamen u vodu,osjetim kako propada
naučio iz grešaka kako ostati slobodan
ne očekujem previše jer tad se uvijek sjebem
tad postajem hladan i pružam pogled leden
nju sam odavno prestao držat za ruku
...pustio da ide,davala je sumnju
nađem se u njenim koracima uvijek
samo ona je bila moj najbolji uspijeh
oprosti za sve riječi,sve sam potrošio
oprosti za dodir koji sam preskočio
vidi šta sam postao,nisam kriv,čekaj
stani da ti objasnim zašto idem uz vjetar
mene su prozivali,pljuvali,svašta
morao sam se mjenjati od samoga starta
jel ti sada jasno zašto sam ovakav?
jel ti sada jasno?pričekaj nemoj plakat
nemoj puštati suze ,ej Marina
znam htjela si princa a ja flaše vina
čuvao tajne sad se čuvam da ne padnem
vezao se za tebe,baš kao magnet
jecam,šta mi je,doš'o sam do tvoje kapije
do svakog tvog ulaza,gledam sobu i tražim te
pogledom skidam ti sve te zvjezde,vjeruj
noćas opet želim zagrlit te na sekund
svako ima svoju Marinu i lijepe snove
ja sam imao Marinu,sada imam noćne more.

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates