Intervju: Big Manitoo ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Saturday, September 8, 2012

Intervju: Big Manitoo



 Mlada nada srpske rap scene Ivan Pandurević sa nadimkom "Big Manitoo" odradio je sa nama jedan kratki intervju...  Manitoo živi i radi u Beču, rođen je u Sremskoj Mitrovici 1994 godine, a počeo je da snima prije 2 godine. Rep radi isključivo iz ljubavi prema muzici i da bi pokazao neka svoja mišljenja i osjećanja.  Njegova stvar "Suza moje zemlje" je naišla na pozitivne komentare i veliku podršku među kolegama koji su čuli tu stvar, a nerijetko ekipa "Geto Kartel" radija promovisala je istoimenu stvar.


Od kud baš ime Big Manitoo?
U svojim pocetcima repa sa nekih 13 dina furao sam neki latino sleng,
jedan producent je skontao sve ortake zovem batice a i oni mene i onda kao armanito.
posle me nerviralo sto previse zvuci kao da ima neke veze sa armanijem pa sam promenio grin

Stara škola ili nova škola?
Sve sto je kvalitetno.

Kako si počeo da se baviš muzikom?
Pocheo sam dosta ranije od mojih vrsnjaka da slusam Rep.
I dan po dan pisao sam svoje rime.Prosle godine mi se smucilo slusam
razne anti talente i ubice repa.Pa reko da se oglasim.

Da li se sjećaš svog prvog ulaska u studio, i snimanja prve stvari?
Da bilo je kritichno grin to je bio "filing" negde na zimu prosle godine.
dosao sam kod Zex-a tu je bio i njegov brat MC Fenix . jos nismo imali celu
matru nego samo 20ak sekundi pa sam na to morao da rokam.
i pita me Zex kao jel si uzbudjen ja reko nisam a u sebi sam vrishtao grin

Da li imaš uzora medju popularnim reperima na ex-yu sceni?
Ne bas uzora , ali mogo cenim M.A.X -a

Tvoja inspiracija, kako je pronalaziš?
Pishem kako se trenutno osecam .Sve sto me pokrece zavrsi na papiru.

Neki novi projekti u skorijoj buduænosti?
Trenutno je u pripremi Lejbel "rap Industy 24/7". Bice tu dosta kvalitenih
repera sa becke scene. bice izvodjaca domaceg ali i nemackog repa.
mozda u skorije vreme pokusam na nemackom.

Skank ili hašiš?
Definitivno dobar Skank



Da li si ikad došao u iskušenje da probaš hemiju?
Nazalost jesam,srecan sam da to nije ostavolo trajne posledice na mene.
Kao sto bi svaba rekao "reci ne drogama reci da kurvama" .

Bleja sa ekipom u kraju ili fensi diskoteke?
Bleja sa ekipom nebitno gde.fensi diskoteke inace ne podnosim .

Po tebi najbolji MC na ex-yu prostorima je?
Vecna mu slava MC moskri

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates