MTV Premijera: Frenkie - Situacije ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Saturday, September 22, 2012

MTV Premijera: Frenkie - Situacije


U ponedeljak u 20:00 premijerno pogledajte novi spot za pjesmu "Situacije" koju izvodi reper Frenkie.  

Nova pjesma Frenkija "Situacije" na kojoj gostuje i Saša Antić iz TBF-a, najavni je singl njegovog novog, četvrtog studijskog albuma koji izlazi do kraja ove godine. Pjesma je duhovita, drugačija od onoga na što su do sada navikli njegovi fanovi, a donosi priču o zgodama i nezgodama na putovanjima kroz zemlje Balkana.
"Svirajući i putujući godinama po našem lijepom Balkanu smo imali prilike da doživimo puno zanimljivih situacija, anegdota, ali i da čujemo razne priče od naših kolega kao i lokalnih ekipa. Nekad je, naravno, dolazilo i do problema sa čuvarima reda, ali većina tih priča je imala happy end. Sjećam se, recimo, jedne smješne Situacije kada me je policija zaustavila na povratku iz Mostara i kada mi je policajac progledao kroz prste jer mu se svidjela moja tetovaža! Meni je to bilo smiješno jer se sjećam vremena kada su zbog tetovaža tukli i hapsili.
Ova pjesma je dakle priča o "neugodnim" situacijama, kako se mi ponašamo u istim i šta smo sve spremni da napravimo kako bi se izvukli" – opisao je pjesmu i spot Frenkie.
Spot je radila ekipa Novagenus iz Tuzle za koju Frenkie kaže da je najbolji do sada.


Video: Frenkie i Sale snimaju spot 

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates