Predstavljamo: B Boy Kyddo ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Wednesday, September 5, 2012

Predstavljamo: B Boy Kyddo


M.U.K, nastavlja sa promocijom mladih neafirmisanih umjetnika iz raznih oblasti hip-hop kulture. Ovom prilikom predstavljamo Vam osamnaestogodišnjeg  Ljubišu Kukulja, poznatijeg kao B Boy Kyddo, a o tome kako i zašto se počeo baviti B-Boyingom, saznajte u nastavku priče:

"Prvo sam krenuo na hip-hop priču, a zatim uporedo počeo trenirati i BreakDance. Pošto u porodici nije bila baš bajna situacija, i majka nije mogla plaćati željene časove, uvijek sam tražio načine ili da ih sam plaćam ili da učim sa interneta. Ove godine u januaru sam otišao u plesni klub "Bolero" u Banja Luci i sa njima napravio kompenzaciju, koja je zadovoljila obje strane, tako da sam postao član pomenutog kluba. Za 2 mjeseca treniranja, otišao sam na svoje prvo takmicenje u životu, i ostvario cilj,  postao sam državni kup prvak. Poslije toga su slijedila 2 takmičenja na koja sam išao, u Riminiju i Jajcu gdje sam ostvario zapažene rezultate, krunisane 2 mjestom. S vremenom sam se povezao sa mnogo plesača, putovao sam u skladu sa mogućnostima. Nastojim da idem što više na plesna događanja i skupove, i tako da povučem što više mladih u te vode, ali realno u današnje vrijeme to je malo teže iz ko' zna kojih razloga. Trenutno sam u fazi traženja sponzora, koji bi mi pomogli da ostvarim svoje ciljeve" - Rekao je B Boy Kyddo.

U nastavku možete pogledati snimke, sa kojima je Kyddo predstavljao svoj rad i talenat, a o kvalitetu presudite sami.



Svakako, ukoliko smatrate da imate talenta i da zaslužujete promociju na stranicama našeg Magazina, možete nam se obratiti na Oficijalnoj FB stranici, u vidu tekstualne poruke, sa naznakom da se radi o promociji neafirmisanih umjetnika.

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates