Edo Maajka: Mladi su pod stresom skupljajući lajkove ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Saturday, November 17, 2012

Edo Maajka: Mladi su pod stresom skupljajući lajkove


'Mali Edo' jednog dana šeće gradom s roditeljima i u izlogu prodavnice primijeti novi komunikacijski touch-screen uređaj 'Mozak²'. Tačno od tog trena Mali Edo postaje zaokupljen fantazijom i maštanjima o tome šta bi sve mogao biti i kako bi izgledao jedan njegov dan kada bi imao taj uređaj...
Ovo je kratki opis radnje najnovijeg videa Ede Maajke za pjesmu 'Facebook' sa njegovog aktuelnog albuma 'Štrajk mozga', koji je izašao prije nekoliko mjeseci.
Video premijeru možete pogledati 19. novembra u 20 sati na MTV Balkan, a dotad, tu je zvanični teaser:


Produkciju za pjesmu Facebok radio je Billain, dok režiju videa potpisuje hrvatski grafički dizajner i reditelj video spotova Filip Filković, poznatiji kao Philatz.
''Spot je nastao na zajedničkoj ideji s Filipom; dosta smo mozgali o tome kako i šta se da izvući iz svega toga i nakon mnoštva ideja smo se odlučili na ovu. Imamo uređaj koji doslovce radi sve i klinca koji mašta koliko će mu se život promijeniti nabolje kad kupi taj uređaj'', priča Edo Maajka.
'Facebook': Svojevrsni nastavak 'Panike'
Suradnja između Filipa i Ede traje već godinu dana, a zajedno su radili i spot za pjesmu 'Panika', prvi video sa 'Štrajka Mozga', koji Filip smatra ''odličnim spojem Edine interne inovacije, Billainove muzike i nekih njihovih vizualnih vizija''.

''Ja sam u svakom slučaju želio napraviti određeni nastavak na 'Paniku', tako se, recimo, negativac iz 'Panike' pojavljuje u ovom spotu u svojem drugačijem izdanju, a koje je to izdanje, neka gledatelji sami protumače za sebe'', kaže Filip.

Video za pjesmu 'Facebook' je, kaže Filip, parodija na klišeizirane hip-hop spotove u kojima glume djeca od 7 godina, pa su se i oni, kaže, postavili tako dok su snimali spot, gledajući kroz objektive kao djeca.
''Spot 'Panika' je bio jako ozbiljan, dok je spot za 'Facebook' malo više laid back. U finalu, spot je kritika ljudi koji su međusobno otuđeni, ljudi koji su opsjednuti tehnologijom, socijalnim mrežama i potenciraju udaljavanje od onog bitnog. Na jedan, kreativan i obrnuti način, dok gledate spot, metaforički vam dolaze te slike; nismo željeli direktnim pristupom napraviti spot protiv Facebooka ili udaljavanja, već smo kroz taj, obrnuti pristup dali ljudima do znanja na što pucamo'', objašnjava Filip.


Izvor:
Radio Sarajevo / M.U.K.

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates