Magic Sone: "Situacija je takva kakva jeste, i svi smo mi djelimično krivi" - (Intervju za M.U.K) ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Wednesday, November 21, 2012

Magic Sone: "Situacija je takva kakva jeste, i svi smo mi djelimično krivi" - (Intervju za M.U.K)


Senad Karabegović, poznatiji kao Magic Sone, mladi je umjetnik koji nam dolazi iz Bihaća. Naime, nakon novog albuma koji je ugledao svjetlo dana, i koji nailazi na jako pozitivne kritike širom regiona, Magic nas je pozitivno iznenadio i sa ugovorom koji je nedavno potpisao za Croatia Records. Talenat ovog mladog umjetnika zaista je neosporan, tako da smo sa Magicom napravili jedan kratak intervju, gdje su tokom razgovora pomenuta sva dešavanja, koja su ga uz marljiv rad i trud uvrstila u sami vrh naše hip-hop scene.

M.U.K:  Kako si počeo da se baviš muzikom?

Magic: Prve tekstove sam počeo pisati sa svojih 13 godina. U hip-hop sam se zaljubio na prvo slušanje. Imao sam dosta familijarnih problema u to vrijeme, selio sam se iz grada u grad, iz države u državu. Izvorni rap je nastao na ulici, bavio se običnim napaćenim čovjekom i po prvi put sam imao priliku čuti ljude koji me razumiju i koji su prošli slične pa i puno gore stvari od mene. Sjećam se da sam satima sjedio, žmireći slušao i jezio se od glave do pete. Odma' sam znao da je to moj put.


M.U.K:  Da li se sjećaš svog prvog ulaska u studio, i snimanja prve stvari?

Magic: Svoje prve pjesme sam snimao na diktafon. To sad smiješno zvuči jer danas svako ima kakav-takav mini studio. Međutim, u to vrijeme nije bilo kompjutera niti mikrofona. Repali smo na tuđe matre od Cube-a, Nas-a itd. Stisne se snimanje na diktafonu, ekipa stoji u redu i mijenjamo se. Ako neko pogriješi, odmah sve ispočetka. Bila su to divna vremena.

M.U.K:  Tvoja inspiracija, kako je pronalaziš?

Magic: Moje emocije su moja inspiracija. Sve što čujem i vidim, to osjetim i pretvorim u pjesmu.


M.U.K:  Uspješna suradnja sa Prikijem je jako primjetna u zadnjih nekoliko mjeseci, recite nam nešto o tome?

Magic: Ja i Priki smo "tim" u privatnom, a i u poslovnom smislu. To znači da jedan drugom čuvamo leđa i kad se beat i mikrofon ugase.


M.U.K:  Današnja hip-hop scena je prilično "urušena" na našim prostorima, kako gledaš na tu situaciju?

Magic: Situacija je takva kakva jeste, i svi smo mi djelimično krivi. Naravno postoje ljudi koji posjeduju "mainstream" i hip-hop im nije interesantan za sad, ali između ostalog reperi trebaju puno više da poštuju jedni druge, jer iskreno mislim da niko nije svjestan koliku bi svi mi, moć imali da djelujemo skupa.

M.U.K:  Šta bi preporučio mladim izvođačima, koji miješaju turbo folk sa hip-hop muzikom, a znamo da to postaje svakodnevnica naše scene?
  
Magic: Da rade ono što misle da je najbolje. Ako ih to ispunjava i čini sretnim i hrani njihovu familiju, nemam ništa protiv toga. Rap je rap i to će uvijek ostati i uvijek će postojati ljudi koji će gurati izvornu priču. Uopšte se ne brinem. Mislim da ovdje nije problem u tome što "ti" ljudi rade taj "turbo-folk-rap", već što im to prolazi i što zarađuju, pa se to nekim ljudima ne sviđa. Zamislite situaciju da Afro-Amerikanci, koji su izmislili rap, patentiraju ga i na neki način uspiju da zabrane nama bjelcima da ga izvodimo. Tolerancija je put!

M.U.K:  Vaš novi album Hallo, već polako izlazi u javnost, gdje nailazi na jako pozitivne kritike širom regiona, da li ste prvenstveno Vi zadovoljni sa tim??

Magic: Ja sam prezadovoljan. Kada ste otovrenog uma i zahvalna osoba, čak i jedan pogled na youtube vam znači ko' cijeli  svijet.



M.U.K:  Vi, kao i Priki ste već "poznati", naravno u pozitivnom smislu, po izbacivanju spotova za brojne trake, možemo li očekivati nove spotove, sa novog albuma ili uopšteno?

Magic: Naravno, biti će još novih spotova. Izašao je Prikijev album, uskoro možete očekivati spot za njegov single "Yustalgija", čiju video produkciju potpisuje Filip Filkovic Philatza. Gledao sam neki mali isječak i "sledio" sam se. Ja uskoro planiram raditi na drugom singlu za "CRO REC".


M.U.K:  Potpisali ste ugovor sa Croatia Records, da li spremate neki veći projekat sa njima u skorije vrijeme, nešto eksluzivno za naš Magazin?

Magic:  Što se tiče Croatia Records-a, možete očekivati moj drugi single, gdje je takođe planiran još jedan, ali to će potrajati malo.

M.U.K:  Pratite li aktuelnosti ostalih rapera na našoj sceni, Frenkie je izbacio novi album, Kontra & Shtuka takođe, šta mislite o tome ?

Magic: Ljudi se trude i rade, odvajaju vrijeme da pišu pjesme i prave albume. Svakako da je to pozitivno za hip-hop scenu.

M.U.K:  Hvala na ugodnom razgovoru, želimo Vam uspješan nastavak karijere.

Magic: Zahvaljujem se na ugodnom razgovoru i lijepim željama. Vama takođe želim sve najbolje i još uspješniju iduću godinu.


Razgovor vodio: Alen Agić







Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates