URBAN WRITERS: Osjećaj ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Sunday, December 16, 2012

URBAN WRITERS: Osjećaj

Osjećaj
 
Smijem se, evo, 
smijem se i ne vjerujem, 
da se baš ja smijem, 
nakon što se dugo, 
smijao nisam.

Jer do sad sam plakao, 
molio, tražio, psovao,
proklinjao, tugovao,
flaše razbijao, kelnerima 
najbolji drug bio.

Ali evo smijem se, 
i još uvijek ne vjerujem, 
da sam to ja, bez alkohola, 
cigarete u požutjelim prstima, 
bez praznine u prsima.

Izjedala me ta crna rupa,
gutala mi snove, nadu, očekivanja,
pohotne želje...
Samo suze i razočarenja ostavljala.
Ali i rane mehlemom zarastaju.

Godi promjena, sreća,
rijetko, prijatno stanje.
I rado bih se kurvi sudbini u lice smijao,
ali cinizam ne poznajem.
Neka mi vjetrovi i dalje lome grane,
meni listovi i zimi iz duše cvjetaju.


Azem Kurtić

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates