URBAN WRITERS: Posljednja riječ! ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Thursday, December 13, 2012

URBAN WRITERS: Posljednja riječ!

Autor: 
Samir Šljivić

Samir Šljivić

Tišina.Ležim ,gledam u isto ono nebo koje nekad biješe plavo i zlatno,isprepleteno bijelom paučinom i pticama i srećom.Sada moje nebo je bijelo i blijedo.Evo na kraju sve se vraća na svoj prvobitni položaj.Moje prelijepo nebo sada je plafon ove tmurne sobe a sva moja sreća nestaje u ovom posljednjem dahu.Da došao je kraj.Krah mojega nekada sretnog života.
E vidiš proklet da je i taj život,ne razmišlja on o nama!A one moje boje o kojim sam govorio,e one su počele da blijede kad je otišla ona.
O,da!Ona je otišla prva pa me čeka gore gdje više nismo samo ovo prokleto tijelo sačinjeno od krvi mesa.tamo gdje cemo da budemo zauvijek zajedno,jer s njom čak i najgori pakao će da bude raj.Aaaa!
Ja opet govorim o njoj kao da je znate!Ma de,znate sigurno,ona se zove "ljubav" svi mi imamo jednu takvu u životu,al eto moja je otišla onoga trenutka kada je otišao ovaj bijedni život.A ja ?
Ja ležim ,ispuštam svoj posljednji dah ,odlazim sa ovoga svijeta  vječnu tišinu u potragu za istinom i ljubavlju.I naravno čekat ću je tamo gdje vrijeme ne postoji!
ZAUVIJEK

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates