Predstavljamo: Danilo Choda Minić ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Thursday, January 31, 2013

Predstavljamo: Danilo Choda Minić

Danilo Choda Minić


Danilo Choda Minić  živi  i radi u Podgorici(Crna Gora). Rođen 02.10.1989.
Rep muziku sluša od kada zna sa sebe,a sa radom počinje 2010. godine,tačnije, 24.01.2010. kada izlazi pjesma u saradnji sa Delibašić Jovanom Jolem. Pjesma "Daleko Od Mene" je do sada jako dobro primljena od strane slušalaca i ima mnogo pozitivnih komentara(na youtube vidjena preko 25 000 puta). Skoro godinu dana kasnije, još jednom u saradnji sa Jovanom izdaje pjesmu "Daj Mi Daj". Pjesma je izasla 11.01.2011. Potpuno novi zvuk,koji se prvi put javlja u Crnoj Gori. Pjesma se sad za sad jako dobro kotira i ima pozitivan odgovor od slusalaca. 27. 11. 2011. izlazi i "Želim Ne Želim" prva solo pjesma. U saradnji je sa Jolem, STROJ produkcijom, grupom Gold n Green, fotografima Markom Radunovicem i Blagojem Kuzmanom, muzicarima iz Srbije...

Pjesmu ' Želim Ne Želim ' izdvojili smo, jer kako Choda kaže; "To mi je omiljena pjesma, jer to je stil koju od malena pratim i kojem sam najviše predan. Sam naslov govori o tome šta želim a šta ne, šta ustvari čini moj život ispunjenim sa tim malim sitnicama. Tu su neizbježni ortaci, cura, dušmani, muzika... Sve male i velike želje u par minuta."

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates