URBAN WRITERS: Kratka priča ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Tuesday, March 26, 2013

URBAN WRITERS: Kratka priča

Amra Agić
 
Čekala sam te da se pojaviš, na starom mjestu, negdje između jave i sna. U mojim lucidnim snovima. I nije te bilo. Trebalo je da znam, nećeš se pojaviti više. Blijedio si u mojim mislima, u sjećanjima. Ostalo je samo par poruka i ožiljak, duboki ožiljak po sred srca.Valjda se to tako desi kada ti neko ispusti srce i dopusti da se razbije na hiljade komada. Umire u tebi.
Bacila sam pjesme i onu jesensku, najljepšu. ostala je još samo želja da te nikada nisam srela. Valjda je i taj susret bio s razlogom, možda lekcija koju je trebalo da utvrdim.
Bila sam sretna s tobom. Samo ta sreća je sve osim sreće sada kada se pretvorila u sjećanje.
Gotovo je. Izbrisala sam te, tebe i to posljednje poglavlje. stavila sam tačku i zatvorila knjigu. Nestao si, baš onako kako si se i pojavio. Iznenada, bez upozorenja. Zauvijek.

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates