Sergej Trifunović: Naježio sam se odakle ljudi sve zovu ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Tuesday, April 2, 2013

Sergej Trifunović: Naježio sam se odakle ljudi sve zovu

Popularni glumac Sergej Trifunović kaže da je potpuno zatečen pozitivnom reakcijom regiona na njegovu izjavu prilikom gostovanja u emisiji posvećenoj Velikom bratu kada je sve građane pozvao da pomognu i uplate novac oboljeloj devojčici Tijani Ognjanović umjesto da pare uplaćuju kiču i šundu koje gledaju u Velikom bratu. On za Novine novosadske kaže da ga je reakcija cijelog regiona potpuno oduševila i da tako nešto nije očekivao, pogotovo jer je u emisiji rekao ono što misli i na način na koji misli.
- Sve što sam rekao u emisiji bilo je iskreno i u tom momentu, i nemam šta puno tu da dodam. Jedino stvarno, je*ote, mnogo me je iznenadilo to što me svi zovu i naježio sam se odakle ljudi sve zovu. Iz Sarajeva, Splita, ma strašno, i to me je onako baš dirnulo, zatečen sam. Naravno zovu i ovi iz žute štampe da pitaju da li sam prekršio neki dogovor sa produkcijom Velikog brata, a ja im svima poručujem da ne troše impulse za žuta sr*anja i da uplate to na račun one malene djevojčice – kaže Trifunović za NNS.
Podsjećamo, u emisiji posvećenoj dešavanjima u Velikom bratu Sergej Trifunović je gledaocima poručio da novac ne troše na glasanje u različitim rijalitijima već pomognu Tijani Ognjanović kojoj je novac potreban za operciju srca u Americi.
– Pristao je da je operiše za milion dolara samo jedan doktor iz Hjustona. Hrvati su skupili milion eura za operaciju jedne svoje djevojčice, vjerujem da ste svi vi veliki Srbi i da imate ćirilične tastature, dokažite da ste veći Srbi od Hrvata – račun 205-9011004816395-73, mislim da je to mnogo korisnije nego da glasate u rijalitijima za to ko bolje muze kozu ili…“, rekao je Sergej. Akciji pomoći maloj Tijani pridružili su se i drugi umjetnici, među kojima i Rambo Amadeus.

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates