D.F.K. @ Jazz Club Tz ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Wednesday, May 8, 2013

D.F.K. @ Jazz Club Tz


Jazz Club Tuzla vam predstavlja:

D.F.K.

Rođen sam u dobra stara vremena. Ljudi su bili veseli, a moje
djetinjstvo je bilo sretno. Sa šest godina sam se prvi put zaljubio.
Bila je crno bijela i imala najljepši osmijeh koji sam ikad vidio.
Od tog dana činila me sretnim kako niko drugi nije umio. 2009.
me dovela do Superstar recordings koji objavljuju moj prvi
remix, poslije toga me odvela na mjesta gdje sam dobio podršku
za nju od mnogih velikih imena elektronske muzike kao što su
Roger Sanchez, Alex Kenji, Eric Morillo, Tom Novy, Jesse Saunders,
Umek, Vlada Asanin, Gerald Henderson i mnogi drugi. Bila je
najbolja i 2012, mi je pokazala kakav je osjećaj biti broj 17 na
Beatport-ovoj top 100 House listi zajedno sa Torisom Badićem.
Pomogla mi je da dođem u moju izdavačku kuću Vamos music.
Još uvijek me vodi na mnoga prelijepa mjesta i zahvaljujući njoj
sam upoznao mnoge divne ljude. U drugim biografijama nalaze se
samo statistički podatci, želio sam da svoju napišem emocijama.
Naučila me kako da ovo radim i jedino je ona važna u mom životu.
Da ona je Muzika.


ULAZ: BESPLATAN

REZERVACIJE NA BROJ: 035-298-009

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates