Hodže pedofili, lažne bule i plejbek mujezini: Mladići iz BiH oformili bend, pa pjesmom hule na islam, psuju Boga… ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Tuesday, July 30, 2013

Hodže pedofili, lažne bule i plejbek mujezini: Mladići iz BiH oformili bend, pa pjesmom hule na islam, psuju Boga…


Diwan magazin je objavio zanimljiv članak o grupi “Sihirator”, koja, kako tvrde novinari ovog portala, promoviše zlo, u isto vrijeme vrijeđa islam, Boga…Portal Znamo.ba bez izmjena, u cjelosti prenosi tekst s ovog portala. A evo šta oni kažu…
 
“Sihirator je satanistička grupa iz BiH, sastavljena od mladića sa bošnjačkim imenima. U svojim pjesmama veličaju Iblisa, psuju Boga i na najvulgarni način vrijeđaju sve svetinje islama. Bez ikakvih problema nastupaju na koncertima širom BiH pjevajući svoje bolesne pjesme.
U Bosni i Hercegovini djeluje i svira muzički sastav koji se zove, vjerovali ili ne, Sihirator. Ovaj satanistički metal bend čine muzičari sa bošnjačkim imenima. Nakon detaljnijeg upoznavanja sa bolesnim opusom grupe Sihirator zaključili smo da u Bosni i Hercegovini nikada ništa nije egzistiralo ovako pogano i antiislamski orijentirano. Kao da je sam vođa šejtana Iblis osnovao ovu grupu.
Evo šta su o sebi napisali Iblisovi sljedbenici iz Sihiratora…
“Sihirator je old skul thrash metal bend koji dolazi iz najoldskulnijeg gradića u BiH – Lukavca. Nastao je 15. rebiu-l-evvela 1430. HG. Postava danas izgleda ovako: Dinko ibn Ago – vokal, Nermin ibn Izet – gitara, Jasmin ibn Osman – bass, Mirsad ibn Jakub – bubnjevi. 1429. HG, Dinko zajedno sa Nerminom odlučuje da napravi brzi i agresivni thrash metal bend koji bi imao textove na domaćem jeziku čija bi tematika bila sarkastičan pristup današnjoj iskrivljenoj slici islama pa su tekstovi uglavnom popraćeni pričama u kojima su glavni akteri hodže pedofili, lažne bule ili plejbek mujezini. Slučajnost ili ne, Sihiratorov prvi nastup se desio u 9. noći ramazana 1430. HG, tačno u vrijeme teravije, u Lukavcu naravno”.
Sihiratori su u skladu sa svojom misijom napisali gomilu uvredljivih antiislamskih tekstova. Dovoljno je pogledati u naslove pjesama da se osjeti sva količina psovki ispjevanih o islamu i muslimanima:
“Silovanje na minberu”;
“Iblisova osveta”;
“Snovi jednog nevjernika”;
“Egzekucija hodže”;
“Mošus Pejgamberov”.


U ovim pjesmama Sihiratori psuju Boga (to im je refren u jednoj od pjesama), pjevaju o hodžama koji na minberu siluju bule i slične blasfemične bljuvotine.
Kao omot na svom albumu “Mošus Pejgamberov” na najgrublji način su pokušali izvrnuti ruglu Kabu, sveto mjesto muslimana, tako sto su svoj pogani bend smjestili na vrh ove svete kuće, a oko nje su montažom ubacili ljude koji uživaju u njihovoj šejtanskoj muzici.
Zanimljivo je istaknuti i činjenicu da u najavi koncerata organizatori za Sihiratore obavezno navedu da su blasfemična rok grupa.
Diwan vam donosi jedan od najblaže – ogavnih tekstova grupe Sihirator. Ostale tekstove, gdje se vrijeđaju svetinje islama, iz razumljivih razloga nećemo objavljivati, iako su pjesme ovog benda dostupne svima na youtube kanalu.

Snovi jednog Nevjernika
Crna magla guši oči
Crni Djavo laži toči
Jadna duša nije kriva
Njena vjera sada sniva

Ja tek sam sada slobodan
Sad sam svjestan svoje moći
Ja sam vlasnik ove noći

Zovem džine dušu da im
svoju sada predam
Rijekom tame plovim brodom
ali jedra nemam

Vrebam iz mraka slobodnoga uma
Pitam se da li je ovo istina

Svjetlo me budi
Gospodar je produkt moga straha
Ja sam produkt vlastitog mraka
Nosim masku jer ne znam ko sam
Čuvam tajnu jer tajna to sam
Sad sam svjestan
I konacno sam budan

Žalosno je što u našoj državi žive mladi ljudi koji u svojim prsima imaju toliko mržnje prema islamu. Još žalosnije od toga je što se tim bolesnicima dozvoljava da na ovakav način vrijeđaju vjerska osjećanja muslimana u BiH.
Mladiće iz grupe Sihirator treba smjestiti u ludnicu ili u zatvor.”

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates