PREDSTAVLJAMO: Juraj Jurlina & Off Duty ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Monday, July 29, 2013

PREDSTAVLJAMO: Juraj Jurlina & Off Duty

Prije 3 godine, na RTL-u sam pratila Hrvatska traži zvijezdu. I tada mi je za oko zapao jedan od kandidata, Juraj Jurlina, koji me iz subote u subotu oduševljavao svojim izvedbama, te pjesmu "Budi moja voda" progurao među meni najdraže pjesme i zasjenio čak i Urbana. 
Prije samo par mjeseci sam slučajno našla njegov profil na facebooku i poslala mu poruku. Zamislite samo erupcije oduševljenja kada mi je odgovorio.  Ali dosta o mojim utiscima, mislim da je vrijeme da vam predstavim novi bend, tako da će ovaj put to biti moji favoriti Juraj Jurlina i Off Duty. 
Riječ je o zagrebačkom bendu, koji je kroz godine dobio mnoga nagrade i priznanja struke i publike, među kojima je i zadnja Fender nagrada za najboljeg mladog rock izvođača 2013. Za njihov prvi album NEKI DRUGI SVIJET (Dallas Records, 2013.) koji sadrži 10 pjesama, Juraj potpisuje sve tekstove i svu glazbu izuzev dvije pjesme na kojima ju potpisuje njegov gitarist i prijatelj Petar Štrok.
Juraj Jurlina kao frontmen u bendu djeluje već sedam godina, te osim rada u bendu, intenzivno radi i solo akustične koncerte na kojima svira svoje pjesme i rock/blues obrade poput Claptona, Hendrixa, Bad Company-a, Bon Jovi-a, Majki... Sudjelovao je i u RTL-ovom glazbenom showu Hrvatska Traži Zvijezdu 2010. i završio na 4. mjestu. Trenutno radi na promociji albuma prvijenca i na novom materijalu za drugi album.

-Odakle ljubav prema glazbi?
Dok sam bio dijete u mojoj kući je uvijek svirala dobra glazba, zahvaljujući mom ocu koji je nekad davno također bio pjevač u bendu. Nekako mi se uvijek činilo da nikad nisam odabrao glazbu, već je ona mene s vremenom sve više okruživala i sve je teklo prirodno na neki način.

-Kada si počeo svirati?
Svirati sam počeo u prvom razredu srednje škole, bend sam osnovao par godina prije toga, tada sam još samo pjevao I pisao tekstove. Shvatio sam da mi zasigurno fail umjeće sviranja nekog instrumenta a s gitarom sam se mogao najbolje izraziti. Nikad mi nije bio cilj biti najboljim gitaristom, već svoju emociju kroz instrument približiti publici. Naravno, pomaže ako nisi baš najgori guitarist na svijetu haha. Kasnije sam počeo raditi i solo akustične koncerte kojih sam do sada odradio preko 150.

-Tko su ti najveći uzori?
Imai h stvarno puno i konstantno se mijenjaju. Sada sam u fazi kada slušam dosta bluesa pa bih mogao reći Eric Clapton, ali u globalu to su velikani rock n roll-a. Rolling Stones, Deep Purple, Bon Jovi, U2, Jimi Hendrix, the list goes on…

-Šta imaš iza sebe?
Trenutno dnevnu sobu jer sjedim za kompjuterom. Šala mala. Iza sebe imam 7 godina šarene glazbene karijere čija je trenutna kruna album Neki Drugi Svijet. Prošao sam stvarno svašta, od svirki po kafićima, motorijada, TV-showa, dvorana, stadiona, pozornica svih veličina, ali sam također svjestan da je moja priča tek počela i to me također veseli. J

-Koji je tvoj najveći životni i glazbeni uspjeh?
Uh, teško pitanje, o tome ću razmišljati za 20 godina hehe. Mislim da sam još uvijek premlad da govorim o životnim uspjesima ali sam stvarno ponosan na naš prvi album koje je ostvarenje jednog sna.
 
-S kim si surađivao?
Za sada još nismo snimili niti jedan duet iako imam nekoliko ideja za takvu priču. Ali koncertno smo surađivali s dosta glazbenika. Tony Cetinski mi je primjerice bio producent za vokale dok smo snimali moju prvu solo pjesmu “Ne plačem”. 
Juraj me oduševio u svakom slučaju i vjerujem da će se njegove pjesme svidjeti svima koji dovoje vrijeme da ih poslušaju. I treba da napomenem da postoji mogučnost da bend nastupa na ovogodišnjem Rastoku u Jelahu, o čemu ću uskoro pisati. Do sljedećeg čitanja.

Ljubav!

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates