Goran Bare: Samo pazite da Vam dijete ne postane kao ja! ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Saturday, August 24, 2013

Goran Bare: Samo pazite da Vam dijete ne postane kao ja!



Goran bare za avaz.ba odradio je jedan veoma zanimljiv intervju pred nastup u sarajevskom Domu Mladih, koji prenosimo u cijelosti.


Na terapiji

Čula sam da ste za Sarajevo pripremali poseban repertoar.


- Da. Pošto sad radimo novi album, pa uvježbavamo zvuk. Ima toga...

Hoćete li za publiku u Domu mladih izvesti neku novu numeru?

- Vidjet ćemo. Još nije zrelo to što smo napravili. Možda izvedemo jednu ili dvije nove pjesme. Ali, program će biti maksimalan, sve pjesme - od onih prvih iz osamdesetih pa do danas. Bit će 23, 25 numera... Ne znam.

Za Vaš večerašnji koncert vlada veliko interesiranje kao i za prethodne svirke u Sarajevu, kada je sve "gorjelo".

- Obožavam doći u Sarajevo! Inače, u Bosni su koncerti i vrhunski organizirani i publika je uvijek fantastična.

Vaši ljetni koncerti bili su pun pogodak, a ja bih Vas nazvala pravom rokenrol senzacijom. Iako ste dugo na sceni, čini se da posljednjih godinu-dvije "Majke" i Vi doživljavate pravi procvat.

- Jeste. Mi smo snimili taj album "Teške boje", i to je bilo odjednom bum-tras i gotovo. Niko se tome nije nadao. Mislili smo imamo svoje fanove, svirat ćemo i dalje. Ali, došlo je do toga da mi je jedan mladi otac rekao kako svom djetetu našu muziku pušta prije spavanja. Rekao sam mu: "Samo pazi da ti dijete ne postane kao ja". Malo sam ga upozorio.

Kako ste Vi sada?

- Sve OK. Dobro, i dalje sam na terapiji. Ono što sam ja sebi napravio i svom organizmu to se popraviti više ne može. Ja to mogu samo zalječivati. Evo, baš sada idem u apoteku da uzmem lijekove. Ali, ja za to imam sve i historiju bolesti, tako da nemam nikakvih problema što se tiče prelazaka granice. To su obični lijekovi, ništa više.

To su antidepresivi?

- Da, jesu antidepresivi, plus što imam problem sa spavanjem, i mnogo mi to pomaže. Čovjek kad ne spava, ja sam to na svojoj koži osjetio, to je užas. Ne bih nikome preporučio da se zeza s mozgom, da eksperimentira, da uzima neke tablete, a da je još zdrav. Ja sam bio klinac glupavi i sad mi se to obija o glavu. Ali, šta ja mogu. Neću plakati.

Govorite o periodu kada ste uzimali drogu?

- Pa, da.

Da se vratimo na vedrije teme. Hoćete li prvi put biti u Sarajevu za vrijeme SFF-a?

- Da. I to mi je baš super. To je postao najjači festival u cijeloj okolici. Vladat će ta slavljenička atmosfera u gradu, tako da je super.

Proslava rođendana

Tokom našeg razgovora primijetila sam da djelujete veselije i bistrije nego kada smo ranije radili intervjue. Čini se da ste mnogo bolje nego u prethodnom periodu.

- Sad mi je neki dobar period. Vjerojatno što sam 16. augusta proslavio 48. rođendan. Ja sam dijete ljeta, i svakog ljeta se dobro osjećam.

Rokeri imaju dug staž na bini, pa bih Vam poželjela još mnogo godina i dobrih svirki.

- Ja sam rekao još da napravim tri dobra, odlična albuma, onda mogu gdje hoću.

Na koncu, Vaša poruka publici pred večerašnji koncert?

- Malo ćemo protresti Sarajevo. Garantiram dobar provod i dobru svirku!

Ne pišem domaće zadatke

Nakon "Teških boja" publiku živo zanima Vaš novi album. Šta Vam je sada inspiracija?

- Kako sam veliki fan rokenrola, znam da se u najvećim pjesmama ne govori samo o jednoj stvari. Najbolje pjesme imaju u sebi tema kao jedan cijeli album. Kad pišem pjesme, pišem u slikama. Svaki stih je neka slika, pa još ako se to i rimuje, OK. Ako su te slike ljudima dojmljive, to je super. Mogu napisati pjesmu samo kad mi nešto dođe i kad to izađe iz mene. A da sjednem kao da imam domaći zadatak, to ne mogu jednostavno.

Bijonse i Seka Aleksić

Koju muziku slušate?

-  U posljednje vrijeme sam se zakačio za novu psihodeliju. Dobru muziku slušam, bio to Betoven (Beethoven), Rahmanjinov ili rege.

Ima li tu mjesta za narodnjake?

- Ima mjesta za narodnu muziku, u svakom slučaju. Ovo što se danas smatra kao narodna muzika to baš i nije. Ne vidim neku razliku između turbofolka i ovoga što se događa vani, nekog popa. Svi isto plešu, sa što manje odjeće na sebi. Pokušavaju šokirati izgledom. Jučer sam gledao neki spot ove Bijonse (Beyonce). Da ne pjeva na engleskom, mislio bih da je Seka Aleksić. Jedino što je Bijonse ljepša.

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates