Predstavljamo: Bend KRYN ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Tuesday, August 13, 2013

Predstavljamo: Bend KRYN

Sasvim slučajno sam otkrila bend Kryn i ima li potrebe da kažem kako su me oduševili. Samo takvi dospijevaju u moje rubrike. Da se ne lažemo, nekako je za sve kriv sam frontman benda čiji me izgled privukao. Ovaj bend je našao mjesto na mojoj plejlisti, a vjerujem da će se svidjeti i drugim ljubiteljima metala.
U pitanju je četveročlani bend iz Rijeke. Nastao je 2003. godine u Rijeci pod imenom Downfall, a osnovali su ga braća Rade i Igor i u tu priču su ubacili Karla i Marka. 
Ime je nastalo usljed više mjesečnih frustracija, kako kaže Karlo. "Konačno smo došli do jedne riječi, spoja slova, koje ima mistično značenje...
Na glazbeni stil su uticali različita valika imena metal scene od Maidena, Metallice, preko Deatha, Childern of Bodoma, Nevermorea, Korna i drugih.
Što se tiče uloga u bendu Karlo je zaslužan za vokalne dionice, tekstove i većinu glazbe, Rade aranžmanski uskače na gitari, Marko na bass gitari i Igor na bubnjevima.
Bend je do sada svirao diljem Hrvatske, ali i šire, po raznim festovima. Iza sebe imaju EP sa pet pjesama, a uskoro izlazi i njihov album privjenac. 

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates