PRELAZI U PJEVAČE: Dr Haus izdao drugi album ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Thursday, August 15, 2013

PRELAZI U PJEVAČE: Dr Haus izdao drugi album


Britanski glumac Hju Lori, poznat po ulozi doktora Gregorija Hausa u Foksovoj TV seriji “Dr Haus”, izdao je u Americi svoj drugi bluz album.

Inspirisan muzikom NJu Orleansa, album “Didn’t It Rain” mješavina je klasičnih bluz numera koje glumac izvodi na klaviru zajedno sa grupom “The Copper Bottom Band”. Novinaru Rojtersa Lori je rekao dad a mu nije bilo teško da glumu zamjeni muzikom i da mu promjena izuzetno prija.


Još je dodao da je poslije serije planirao da napravi pauzu tako da je muzika taman došla u pravi čas, a i ovo mu je prilika da upozna nove ljude sa drugačijim pogledom na svet. Objašnjavajući razloge zašto je kao Britanac izabrao da svira bluz, žanr koji je duboko ukorenjen u u američkoj južnjačkoj kulturi, Lori je rekao da tu muziku voli od kada zna za sebe. - Iako sam samo “prokleti stranac”, osjećam tu muziku kao svoju. Znam da zadirem u tuđe, zato s njom postupam veoma ozbiljno i s poštovanjem- kazao je popularni glumac. - Bluz sam oduvijek volio i uvijek ću ga voleti. Čim sam ga prvi put čuo znao sam da je to muzika za mene objasnio je on. - Sviranje bluza za mene nije ni hobi, ni svojevrsni izlet u nepoznato. To je nešto što sam oduvijek želeo da radim dodao je glumac.

Izvor:
nadlanu

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates