Lil Wayne: "Povlačim se sa muzičke scene" ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Monday, August 6, 2012

Lil Wayne: "Povlačim se sa muzičke scene"


Planetarno popularni američki raper "Lil Wayne", odlučio se povući na kratko vrijeme iz muzičkih voda. Razlog za to je, kako i sam kaže, strah od prezasićenja publike njegovom muzikom, gdje smatra da je bolje na vrijeme napraviti kratku pauzu.

"Tipčno za mene, imam osjećaj da još ništa nisam napravio i uvjek tražim nešto novo. Kada se sve svede samo na repanje i slično, može postati dosadno. Radim to od svoje osme godine, a u septembru ću navršiti 30." - izjavio je američki raper za radio stanicu "Hot 107.9" u Atalanti, država Georgije.

Na pitanje zašto konkretno smatra da njegova muzika može "dosaditi" obožavateljima širom svjeta, dodao je:

"Mislim da to zaslužujem. Mislim da obožavatelji zaslužuju malo ili nimalo Lil Waynea. Bilo me je posvuda, bio sam u svačijoj pjesmi i još uvjek sam u svačijoj pjesmi. Moji izvođači su sjajni. Mislim da obožavatelji definitivno zaslužuju malo odmora od mene. Ja ću u međuvremenu biti na skateboardu" - završio je Lil Wayne.

Inače, reper je već ranije najavio da planira napustiti muzičke vode kada navrši 35.

Izvor: mtv.co.uk



Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates