Prenosimo: SERBIAN RAP & RNB - Intervju Bvana ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Sunday, September 2, 2012

Prenosimo: SERBIAN RAP & RNB - Intervju Bvana


Administratori najpopularnije FaceBook stranice za promociju srbskog rap & rnb zvuka odradili su intervju sa sve popularnijim reperom Nikolom Ćosićem, mnogima poznatijim pod nadimkom "Bvana" 

SRR: Kako je počela tvoja RAP karijera,prva snimljena pesma,gde, sa kime?
Bvana: Prva rep pesma snimljena je u studio Krik sa LNG-ijem,LNG je moja matichna grupa.
SRR: Ko je sve bio u sastavu LNG grupe?
Bvana: Og D , pimp i ja
SRR: Iza sebe imas albume  "Fujznem Dzigili" (sa Ajs Nigrutinom), „Povratak Korovima“ sa Žutim, solo albume " Na nivou prosecne cigle" i " Ko je krao jogurt"  te najnoviji album sa Mikrijem " 50e micc"... Pripremas li mozda ponovo neki veci projekat poput albuma?
Bvana: Sledece sho pripremam je EP "kolko para tolko repa" za koji se sprema i spot za 3. singl sa tog projekta , inache prva dva singla su killa from manilla i drzhava oce da me ubije.  I to planiram do kraja septembra da izbacim. Zatim planiram neki maxi singl ili EP sa Shmek dedijem iz Bauka da uradim. I tek posle toga mozhda krenem da uradim album sa bendom ili novi solo sa dj Milandom
SRR: Odkud ime Bvana?
Bvana: Otud jer sam tako hteo
SRR: Kako je došlo do saradnje sa celokupnom 43Zla ekipom?
Bvana:  manje vishe spontano, blejali smo na istim mestima, radili smo isti fazon repa, druzhili se  i eto u jednom trenutnku je doshlo do saradnje i ostalo je istorija.
SRR:Uzori sa domace ili strane scene ako postoje?
Bvana :  Uf ima ih mnogo, sa domace najvishe Sanshajn, a sa strane ne mogu da izvuchem samo jedno ime a da se ne ogreshim o druge.
SRR: Tebi lično tvoja najdraza snimljena pesma?
Bvana: Trenutno "jebeno sam losh" nie josh izashla al uskoro ce, mada realno to mi se menja iz godine u godinu jer se stalno pojavljuju nove.
 SRR: Da li je autotune ubio RAP?
Bvana: Dok sam ja zhiv (i odabrana nekolicina) nikako.
SRR: Stara škola ili nova škola?
Bvana: Stara naravno
SRR: Prva RAP pesma koju si cuo,ako je se secas?
Bvana: Ne secam se sha sam radio juche a kamoli to.
SRR: Spomenuo si da izbacujes uskoro EP „kolko para tolko repa“ hoce li na njemu da bude nekih gostiju?
Bvana: Oce, par odabranih.
SRR: Skank ili hašiš?
Bvana : skank
SRR: Najbolji Srpski MC svih vremena?
Bvana : Pa sha ja znam bek ina dejz se vodila polemika Djus ili Vikler, i mislim dae i dalje ostalo to izmedju njih dvojice.
SRR: Reperi nove škole koje slušaš ili poštuješ?
Bvana: Smoki Mardeljano je poslednji kog sam ispratio od novijih.
SRR: Neki nastup uskoro,ako da,kada i gde?
Bvana : Pa sad je bio na svi kao jedan, a sledeci bi trebo da bude 7. u Nishu sa barabama.
SRR: I za kraj nesto sto bi hteo da porucis nasim fanovima i tvojim slusaocima?
Bvana: Za moje bvanove sve najbolje.


Izvor: 

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates