Održana svjetska premijera filma "Rob" režisera Pjera Žalice ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Wednesday, August 21, 2013

Održana svjetska premijera filma "Rob" režisera Pjera Žalice


Dokumentarni film "Rob" Pjera Žalice, koji govori o životnoj drami Almira Čehajića Batka sinoć je imao u Cinema Cityju svoju svjetsku premijeru.

Riječ je o borbi za život Batkove kćerke Asje koja je 1998. godine rođena sa teškom srčanom manom. Spas je značila samo operacija u inostranstvu, a novca za to nije bilo.

Glumac je počeo posuđivati novac od prijatelja. Uskoro su mu svi oni zakucali na vrata tražeći pare.

- Surovo, brutalno, odvratno... Samo sam mislio o tome kako da im novac što prije vratim. Nažalost, moja kćerka je nedugo nakon toga umrla, a ja sam, u toj nesreći i bijesu, posudio novac od kamatara misleći da ću dug moći vratiti. Nastao je pakao, 50.000 KM uskoro se s kamatama povećalo na stotinu, dvjesto, tristo hiljada... Moj život bio je u rukama kamatara - samo je dio Batkove životne priče.

Izvor:
avaz.ba

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates