DJ Marko Nastić: Veoma sam vezan za Bosnu ~ Magazin urbane kulture » id='fb-root'/>

Monday, September 23, 2013

DJ Marko Nastić: Veoma sam vezan za Bosnu


Zenička Arena 4. i 5. oktobra bit će domaćin događaja pod nazivom "Heineken Music Fest" na kojem će nastupiti srbijanski bend S.A.R.S., zatim sarajevski sastav "Still Crazy", G Edd i Davor B., "Control Music Team", DJ Fedja Knajdl, a zvijezda vikend-zabave nesumnjivo će biti producent i DJ Marko Nastić uz kojeg će biti i Vuk Smiljanić i Ady Resacovich.

Nastić je zvučno ime na muzičkoj sceni jugoistočne Evrope i jedna od zvijezda elektronske scene koja od samih početaka posjećuje našu zemlju. Klupskim i festivalskim nastupima iz godine u godinu osvajao je publiku u Sarajevu, Zenici, Tuzli, Banjoj Luci i drugim bh. gradovima.

Novi studio

- Veoma sam vezan za Bosnu i ima istine u tome da sam tu rado viđen gost. Imam mnogo dobrih prijatelja iz BiH, a s nekima od njih sam i odrastao - kaže Nastić koji se DJ-ingom počeo baviti kao tinejdžer, s nepunih 16 godina.

Budući da uskoro izlazite pred publiku u Zenici, molim Vas da valjano najavimo vaš nastup. Šta publika može očekivati te večeri, je li provod zagarantiran?

- Volim se vratiti u Zenicu. Posljednji nastup u "Starom pozorištu" ostao mi je u sjećanju po odličnom provodu. Bilo je veoma posjećeno i atmosfera je bila sjajna. Mislim da će tako biti i ovoga puta. Moja kombinacija hausa i tehna zagarantiran je užitak na plesnom podiju. Bit će to noć za pamćenje!

Je li Vam poznat ovogodišnji program "Heineken Music Festa", gdje nastupate 5. oktobra?
- Djelimično sam pročitao "line up". Vidim da dolazi i S.A.R.S. Interesantna kombinacija.

Imamo informaciju da ste u posljednje vrijeme studiju posvećeniji više nego obično.

- U decembru prošle godine započeo sam opremati svoj novi studio i to je trajalo nekih sedam-osam mjeseci. Sad je uveliko u upotrebi, mahom radim svoju muziku, isprobavam novu opremu i zabavljam se kroz neku vrstu kreativne igre sa sintisajzerima i ritam mašinama.

Znači li to da slijedi i novi zvuk s pravim instrumentima?

- Dugo sam radio samo s kompjuterom, digitalno, a sada sam malo promijenio koncept i radim dosta analogno, što je velika transformacija. U svakom slučaju, ovaj novitet pruža mi mnogo novih mogućnosti i dosta mi je interesantnije nego ranije.

Koncept zabave

Otkrijte nam neki ekskluziv?


- Vruća informacija je da čekam izlazak "Sake&Vinyl Only 2"!

Niste propustili ni ljetnu sezonu, nastavili ste upisivati nastupe i druženja s publikom po cijelom svijetu. Vodite turbulentan život. Kakva je, zapravo, vaša svakodnevica, žalite li za nečim neostvarenim?
- I kada sam prezauzet i putujem non-stop, prilagođen sam takvom životu. Kada rjeđe putujem, intenzivnije se bavim sportom, kuham za sebe i provodim dosta vremena u studiju. To je kao neki balans koji veoma volim, jer sam se kroz sve ove godine malo zasitio hotela i restorana i veoma mi se sviđa koncept zdrave ishrane. Inače, slobodno vrijeme rado provodim u kući uz dobru knjigu i film.

Jeste li zadovoljni dešavanjima na muzičkoj sceni regiona?

- Čini mi se da je sve na svom mjestu, ima više festivala nego inače.

Na kraju, kažite nam koji to bendovi ili izvođači, prema Vašem mišljenju, upravo ispisuju muzičku historiju?


- "The Roots", Metju Dir (Matthew Dear), Nikalas Džar (Nicoals Jarr).

Jedan ste od rijetkih DJ-eva s ovih prostora koji je nastupao rame uz rame s Karl Koksom (Carl Cox) i drugim liderima elektronske scene. Ispunili ste dječačke snove i postali veoma bitni na evropskoj sceni.

- Muzika se brzo mijenja, danas ste tu, a sutra već dolazi neko novo ime. Nažalost, kao i u svim poslovima, dosta kvalitetnih imena se izgubi zbog DJ-eva koji su produkti, odnosno onih koji su investirali više novca u marketing nego u svoj kreativni rad.  Lijepo je ispuniti svoje snove, ali mislim da je isto tako bitno opstati. Moja je želja je da u budućem radu komponiram još neki hit koji će ostati za sva vremena.

Pozitivne vibracije  

Na početku karijere desila Vam se saradnja s Dejanom Miličevićem. Kako sada gledate na taj period?

- Nikada neću zaboraviti naš prvi nastup. Bili smo veoma mali (mladi), puni energije i entuzijazma. Kasnije smo imali mnogo interesantnih situacija i nepristojnih ponuda, a na mene su najviše utisak ostavljali ljudi puni pozitivnih vibracija i želje za zabavom.

U Kolumbiji s Tomićem

Imate li u planu saradnju s muzičarima u BiH?

- Prije dvije godine dijelio sam gramfone s Mladenom Tomićem u Kolumbiji, tada smo uradili neke pjesme koje su gotove, ali zbog intenzivnih obaveza nikako da krenemo dalje s tim.

(avaz)

Facebook Blogger Plugin by http://urbanourban.blogspot.com./ | M.U.K.
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Blogger Templates